lördag 26 mars 2011

A PEICE OF CAKE

En av de bästa märkerna jag någonsin provat
heter
CAKE BEAUTY!

www.cakebeauty.com


De innehåller mindre kemikalier är de många andra märken & de får en att dofta nybakat!
Just nu får man 10% RABATT på underbara
www.eleven.se

Nedan har ja listat min Top fyra!

Måsten hos alla beautyjunkies!



Denna grymma spraylotion är lätt & absorberas av huden på ett kick!
Älskar att den är så lätt att använda & den doftar lätt av milkshake!
Den innehåller bland annat kokosolja, marshmallow-extrakt &
helmjölk
för att lugna, jämna ut & ge huden extra lyster!
Utan tveckan en av de bästa bodylotions jag någonsin provat!




Älskar denna doftspray!
Jag brukar ha den i håret & ibland blanda den med lakritsparfym!
Den innehåller Vitamin B3 som fräschar upp på ett kick!




Detta balsamet är helt fantastiskt!
En multiprodukt som går att använda i vått hår för att sköljas ut
eller som leave in-produkt!,
jag brukar ha den i mina toppar innan ja blåser de torrt!
Den doftar precis som smörig knaprig kaka &
inte så där kemiskt som vissa andra märken!




En multiprodukt som vunnit flera priser & utmärkelser över hela världen
för att hjälpa till när krisen är nära!
Den går att använda till nästintill allt!
Kluvna hårtoppar, nariga läppar, torra armbågar ect..
Denna produkt borde alla ha hemma & den är väldigt dryg!
De är den sista produkt jag använder innan jag går & lägger mig
& jag vaknar alltid med babymjuka läppar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar