söndag 27 mars 2011

REVITALASH, SANT ELLER FALSKT!?

I början av året köpte jag mirakelprodukten
REVITALASH

www.eleven.se
Jag har alltid haft långa fransar men tyckte de va spännande att se
om den höll va den lovade.
När jag läste om produkten stog de att den hade 100% nöjda kunder i världen & att den inte bara skulle göra fransarna längre, utan också mörkare & tjockare.
De tog lite längre tid än jag väntat mig men plötsligt,
mina fransar va tjockare & så långa att de når huden precis under mina ögonbryn!
Jag upplever inte att mina fransar blev mörkare,
jag har olika blonda nyanser på mina fransar & de har fortfarande samma färg.
Kan tänka mig att resultatet skiftar men jag måste säga att jag är helnöjd!
Som makeup artist provar jag många olika produkter hela tiden & få av dem stannar i min sminkväska.
Denna stannar för gott!
Nedan hittar ser du bilder före & efter REVITALASH.
De va meningen att ja skulle lägga upp mina egna före & efterbilder men de blev problem med överladdningen så får bli en annan gång.

Visste du föresten att REVITALASH kom till
då de skulle hjälpa människor som haft cancer att få tillbax sitt hår!?



TIPS!
När du fått dina fina långa fransar,
färga dem svarta med ögonfransfärg & böj dem sedan med en ögonfransböjare
slipper du använda mascara!
Detta bidrar i sin tur till att dina fransar förblir starka & friska på egen hand!
Jag rekommenderar färgen REFECTOCIL som också finns på
WWW.ELEVEN.SE
Jag & de flesta i min bransch använder den färgen dagligen på kunder
& själv har jag inte haft mascara på två veckor utan att någon märkt de!
Förra veckan fick jag frågan:
"Vad är de för mascara du har på dig?"
Jag vill dock understryka att du bör vara försiktig & be gärna en kompis hjälpa till,
du vill inte ha vätepedoxid i ögat!

Lycka till!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar