torsdag 27 januari 2011

DAGENS SHOPPING!

Idag har varit en produktiv dag.
Började tidigt som attan med lektion i Naturkunskap.
Härlig lärare som lät oss gå en halvtimme innan avslutad lektion!
In till stan.
Gick förbi H&M som hastigast & hittade superfina armband
(Kathleen är besatt i rosetter) & en billig mascara
(Mascaran är den sminkprodukt som ska bytas oftast, var tredje månad!
Resultatet beror mest på vilken typ av fransar du har
&
mer om de kan du självklart läsa i inlägg längre ner!


Gick förbi NK för att köpa näring till håret.
Blev en spray ifrån REDKEN www.redken.com som ska tillföra fukt.
Just nu känns de dock mest fett, jag hoppas den är bättre i fuktigt hår.
Hårsnoddar ifrån BLAX är ett nytt måste för alla tjejer!
De är skonsamma mot håret & jag köpte den genomskinliga varianten som
är grym att styla upp med rosetter eller blommor på sommaren!
Jag köpte BLAXRAGLADY www.raglady.com men du kan även köpa dem hos underbara ELEVEN. SE:

http://eleven.se/blax-snag-free-hair-elastics-9321.html

Gick in på TARA & de skulle jag aldrig ha gjort.
Finns de något där man inte vill ha?
Jag skulle bokstavligen kunna sova där!
Deras inredning är 100% jag & är ganska likt mitt hem.
ÄLSKAR DET!
Jag köpte ett jättefint glas med strass på som egentligen är tänk till ljus men jag ska ha curry i.
ÄLSKAR curry!
Min köksbänk kommer bli jättefin!
I love it my way!

Dax för PRESSTOP:
http://www.pressbyran.se/pbweb/pressbyran.nsf/?Open
Där fastnar jag alltid.
Kollade in nya VOGUE HOMME,
manligt mode är helt overkligt fantastiskt!
LOVE IT!
Men med mig hem fick brittiska VOGUE
&
VOGUE COLLECTIONS SPRING/SUMMER följa.
Underbara trender vi går till mötes under årets ljusaste period.
Har hittat min drömväska!
Signerad MULBERRY.
Vissa verkar tycka att 300 kr för en tidning är mycket.
Men nej,
VOGUE COLLECTIONS ÄR KONST!
Sälj den på ebay om 50 år & du kommer kunna köpa kreationerna den visar! :D

Inne på RAGLADY hittade jag denna bedårande tröjan ifrån JUICY COUTURE.
Jag ska styla den med lite råare material!
Att styla "rätt" handlar alltid om balans (som ALLT annat i livet)
så om du tex kör babydoll gulligt upptill skapas balansen av att du tex kör
skinleggings & vassa klackar nertill.



KLICKA HEM TRÖJAN HÄR:

http://www.mytheresa.com/shop/

Fet
Inne på ELEVEN.se slog jag till på den omtalade ögonfransnäringen REVITALASH.
Det är inte alla produkter som har 100% nöjda kunder.
Jag förväntar mig längre & mörkare fransar inom kort!
Rapport kommer självklart såfort de finns någon!


Köpte oxå denna grymma produkt ifrån RODIAL.
TUMMY TUCK Sticks sätter igång förbränningen & platta till magen ytterligare.
All the things you do to bring your A-game!
HAHA!
Men så är de ju oxå jävligt kul att vara cpsnygg,
eller va säger ni? ;D
RODIAL används
bland andra av Victoria Secret modellerna
&
Hollywoods A-list.


Kolla in hela RODIALs fantastiska sortiment på
www.ELEVEN.se


Jag hoppas att ni haft en lika skön dag som jag!
Om inte, unna dig något imorgon!
De är fan fredag!
Min grej är att skita i dagens namn & unna mig nått varje dag!
Om du inte vet va du ska unna dig,
unna dig HAPPINESS!
För de är upp till dig!,
It´s a choice!

HUGS grymma ni <>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar