torsdag 20 januari 2011

FASHION FLASHBACK!

För några år sedan när jag utbildade mig till Make up Artist
jobbade jag vid några tillfällen under praktiken för
Sveriges största couturedesigner
LARS WALLIN.
Först på nattklubben Ambassadeur där LARS WALLIN
lanserande sin nya makeup-kollektion
& sedan även hemma i hans ateljé under ett event.
Att komma in där & se alla vackra skapelser hänga ifrån taket gav mig gåshud
& under kvällen va de en klänning som gjorde ett extra starkt avtryck.

Jag hade tidigare sett den i svenska TOP MODEL
men den va ännu mer magisk i verkligheten!
Jag kan verkligen inte sluta tänka på denna fantastiska klänning
varje gång någon säger ordet "klänning"!
Se & njut!,
&
glöm inte att kolla in fantastiska hemsidan!

http://www.larswallin.com/

På bilden ovan ser ni TOP MODEL-vinnaren Hawa i den fantastiska klänningen
som är en blandning av allt en flicka kan önska sig!
Sexig vild leopard, sval exklusivt material,
färgglad utan att vara skrikig & mönstrad utan att vara för mycket!
Elegans & sexigt när de är som bäst,
i kombination med varandra!


Bild ovan ifrån LARS WALLINs ateljé på Östermalm i Stockholm.


Du har väl inte missat att LARS WALLIN samarbetar med sängmärket CARPE DIEM?
Isåfall, check it out bums!
Helt fantastiskt de också!


xxO fashion junkies

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar